jag suger på att blogga, hehe

Menmen jag bloggar så mycket jag vill ellerhur? :)
Allafall har dagen vart sjukt seg, har vart på fett dåligt humör. Har pms min mens kommer snart alltså -.-
Jaja, inget intressant för er. Efterskolan drog jag bara hem och så har jag degar i mitt rum,
med choklad och fanta (Y) Inge felix idag heller, men kärlek e ju till för att sakna varann oxå ju!
Ska till han på fredag kväll och mysa framför idol med hans papi hihi.
Yes, inget mer intressant. Kommer upp en video lite senare kanske så håll utkik! Pusss♥
(kommer massa bilder snart, orkar inte hämta sladden till mobilen hehehe)

saknar sommaren, Becka och jag!♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fin bild! kram :)

2011-12-10 @ 21:46:27
URL: http://lovefansan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0