Kan inte soova

1. pratar du fortf. med personen du kysste senast? Ja?
2. har du sett din bästa vän gråta? Japp.
3. har du gråtit över en kille/tjej? Yesbox..
4. har du fått någon komplimang idag? Ah :)
5. bor din mamma och pappa tillsammans? Jaa
6. är du polare med grannarna? Nej
7. hur många förhållanden har du haft? 1, med min älskling jag har nu.
8. gillar du någon just nu? Nej, JAG ÄLSKAR
9. senaste piercingen? Naveln.
10. vart åkte du sist du reste? Har för mig det va egypten?.
11. gay? nejj.
12. har du däckat/spytt för du druckit? bara spytt.
13. vad har du för telefon? Xperia neo.
14. har du täckt någons hus med toapapper? nej
15. suger det här? japp kan fan inte sova
16. har du varit på stranden? Inte idag ;)
17. vad är du mest rädd för? att förlora mina närmaste.
18. vem träffar du mest av dina kompisar? Robina hanna.
19. har du bra syn? jaaa.
20. har du varit på ett party? ja.
21. vilket är ditt favoritdjur? vit tiger
22. vilken är din favoritfärg? finns ingen speciell, alla e fina.
23. har du varit utomlands?jaa
24. har du sett din bästa vän naken? japp
25. vilket är det bästa bröllop du varit på? mina pärons.
26. skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? men ja?.
27. var är dina syskon just nu? sover
28. hur är din dröm tjej/kille? Räcker det med att jag skriver, FELIX LUNDKVIST?
29. vilken tid gick du upp imorse? 07.15
30. vad ska du göra imorgon? skola, va med min älskling, jobba.
31. vad står det i fjärde smset i din inkorg? "Godnatt älskling, vi hörs imorrn älskar dig mest av allt!"
32. vad står det i ditt nyaste sms? "Perfect. Tack för ditt snabba svar. Annica"
33. vad har du för kläder på dig just nu? Trosor och t-shirt.
34. vad har du för färg på ditt hår? Typ orange -.-
35. vad gjorde du igår? tog det lugnt, va med felix en stund.
36. vad är det första du gör på morgonen? gnuggar mig i ögonen, och tänker SKA JAG SOMNA OM!? fastnej..
37. vad ska du göra efter det här? sova.
38. tänker du på någon viss person just nu? Yessss.
39. vad är klockan just nu? 00.36
40. katter eller hundar? Katt.
41. har du varit kär i en lärare? i utseéndet ja, men inte kärkär.
42. Vad har du gjort i sommar? MASSOOOOOOOOOR.
43. vad önskar du dig i julklapp? Vet faktist inte, navelpiercingar + massa pengar..
44. sommar eller vinter? Sommar förfan!
45. bästa låten? Olika, har ingen speciell!
46. bada eller sola? sola.
47. är du kompis med någon nu som du varit tillsammans med? ja.
48. sminkar du dig? ja
49. vill du dö? inte nu nej verkligen inte.
50. är detta sista frågan? ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0