Min fina dag, LÄS FÖRFAN

Hej finisar, åh jag e sämst på att börja ett inlägg vafan. Aja.
Vad gör ni? (nej jag vet ni kommer inte svara) Men tänkte bara säga,
att själv sitter jag och lyssnat på musik, och kollat facebook. Strax kommer min gudmor + elin.
As längesen jag träffa de, de bor i borås då så ganska svårt att träffa de iomed städerna.
Alltså vi bor långt ifrån varann. Yes, skola idag pallar inte ens skriva om det.
Drog hem gjort ingenting, yes och åh jag har nackspärr. Kan inte vrida huvudet :(
Stackars mig, nemen haha. Yes, det va väll allt kvällen spenderas hemma med de + älskling.
Idol som vanligt ju, bloggar kanske senare. Puss♥

Ser ni myggbättet eller? Sen när brukade de leva i november inne i skolan..

Calle sover på vår matte, såklart hade vi prov - Strandard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0