mitt liv fick en mening


Utan dig är jag inte hel.


Du var den absolut sista pusselbiten som tillhörde mitt hjärta & ett liv utan dig skulle inte vara likakul.
Du vet att jag älskar dig så sjukt mycket och jag skulle kunna sitta uppe dag
ut och dag in för att vänta på dig. Du är så otroligt underbar & världens finaste kille.
Din personlighet tar alla andras! Och så fort jag hör ditt namn blir jag helt varm i kroppen
och mitt leendet växer enda upp till öronen. Mitt hjärta dunkar alltid ett extra slag när jag ser dig.
När vi kommer ut vill jag bara hålla dig i handen och visa att du är min, bara min.
Jag vill verkligen att det ska vara du och jag hela livet.
För när jag är med dig så mår jag så grymt jävla bra. Du är en sån jävla fantastisk person,
skulle kunna sitta i timmar och skriva, men måste iväg och duscha - haha.
Vill bara säga att jag älskar dig mest världens underbaraste,finaste,snyggaste,sötaste&bästa
pojkvän, jag får en mening med livet när jag har dig.
Du betyder verkligen en heldel för mig älskling - Felix Lundkvist ♥ 12/4-11 mitt liv fick en mening.

Kommentarer
Postat av: Denise -

Åh, jag dör fyfan va gulligt. Ni är klart sötaste paret hihhi. Är fett avundsjuk! <3

2011-11-22 @ 07:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0