Mobilbloggggg

Hej flickor och pojkar, tänkte blogga lite iomed att jag inte kan sova :) kul va? Näe.. AJA så ni vet mobilbloggar jag igen för tyckte det gick så bra igår. Allafall idag har ännu en dag spenderats i skolan, skoj. Eller? Gjorde hemkunskapsprovet, då vår klass hade det va jag ju så fick va med 8f och göra det idag, och det gick faktiskt bra kände jag :) hoppas på ett högt betyg i hk Hihi. Haha, slutpratat om skola, efter drog jag hem med robina, hon lånade mitt busskort så hon hängde med hit en snabbis sen drog hon så jag satt och kolla tv och så. Sen 5-6 tiden åkte ill jobbade jag. Den etfter det har jag inte gjort så mycket faktiskt. Aa skriver mera imorgon, lovar pussågodnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0