saknar min älskling

Tjenare, ligger i min säng vakna runt 9 så har legat här ganska länge.
Pallar inte gå upp och äta, har fetaste mensverken osv.. :(
Jaja, igår gjorde jag ingenting sen till slut träffade jag min älskling i kanske en och en halv timma bara.
Det gjorde min dag,  fattar ni jag har inget liv utan han hahah :o
Träffa han senast innan det i torsdags och det e fan inte kul att va borta från han.
Ska inte träffa han på hela dan idag heller, fml without him.
Sen igårkväll käkade vi hos min mormor och så sen drog jag hem och träffade sam och robina.
Vi myste och kollade film och käka massa gott (: Så när de drog typ somnade jag.
Idag då ska inte göra nånting sen senare, jobbar jag och jag orkar inte.
Har fucking mens och ååååh..
Jaja, thats life! Vi hörs senare kanske innan jag drar och jobbar eller nått. PUSS♥

minneslunden igårkv, rest in peace alla döda

haha jag lekte fotograf, men erkänn den vart bra och den är tagen med min mobil ändå.

jag hade kul, ah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0