slapp dag

Hej alla fina, sitter med handuk på huvudet. Kom nyss från duschen :)
Innan va jag iväg med min mor och handlade, fick själv med mig ett par nya fotbollsskor.
+ en ny mascara, min andra e slut. Härligt allafall!
Ska strax äta, är sjukt hungrig :o Hoppas på nått riktigt gott!
Idag har jag spenderat min dag på nästan bara en plats, har nämligen suttit och jobbat i cafeterian!
As kul, får stå och sälja grejer då och så fick jag göra chokladpudding.
+ göra alla mackor som skulle säljas och lalalla.
Lite jobbigt va det men ändå fett chill, slapp ju alla lektioner hade fan NO matte och de jobbiga ämnena.
Efter skolan drog jag och åkte iväg med mamma som sagt. Yes så har min dag sett ut (:
Riktigt nice, och efter maten ska jag till älskling och dära ska jag sova så blir att kolla på idol
med han och hans mami hihi, alltid lika mys! jaja, nu ska jag inte tråka ut er för mycket.
Vi hörs kanske senare, bloggar om jag får tag på data hos felix. puss♥

fredrik min fina vän i caféterian idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0