Svar på MASSA frågor :')

Svar: 1. Falsies Volym'Express Drama, för att va på exakten, jätte bra borste och gör att fransarna blir långa och fina! Tack så mycket, va glad jag blir :')
Maybelline Falsies Volum’Express Drama
2. Jag har britney spears parfym, som heter 'Fantasy' :)
3. Javisst gör jag det, brukar fråga vem du är efter jag accepterat förfrågan och då säger du bara att du är bloggläsare! :)
4. VIlken klurig fråga, finns massa drygt man kan göra! Men att ignorera någon så man märker det är väldigt drygt tycker jag! Speciellt om man då förstås känner personen.
5. Ohja, jag saknar min fina vän Emelie Hayward, hon bor inte hör i stockholm så träffar henne inte så ofta, henne saknar jag jätte mycket :( Jag hade kollat upp henne/honom på facebook och skickat mail till den! :) Funkar för det mesta, och om den inte har facebook vet jag faktist inte riktigt vad jag hade gjort..
Haha, det e lugnt! Tack så jätte mycket, vad jag älskar att få sånnahär kommentarer! BIG LOVE to you.
Ni får verkligen fortsätta med det hära, blir ju jätte glad hihi pusss♥

Kommentarer
Postat av: Emelie Hayward

åh gud jag saknar dig sjukt mycket! <3

2011-11-14 @ 18:33:18
URL: http://emelieehaywaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0