SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

Postat av: Carro

1.Är du oskuld?
2.Första kyss?

Svar: 1. Nej jag är inte oskuld! 2. Alltså det kommer jag inte ihåg, men första seriöst, va med Felix!
Postat av: Malin

 

Varför är du så jävla underbar Alicia? hehhehehe, pusss love u! <3
URL: http://dingdingmaliin.blogg.se/

Svar: MEH DUE! Loveutooobror♥
Postat av:

 

Vilken skola går du i?
Går det bra för dig i skolan? :)

Svar: Jag går i Kumla Skola, alltså om jag ska säga det själv går det mycket bättre än innan,
vilket jag e väldigt stolt över, men ja det går bra men det kan gå bättre om man säger så!


Postat av: Sofia :)

Asgrym blogg! :)

Din absoluta favoritlåt?
Favoritklipp på youtube?
Favoritartist/band?
Vilka ställen handlar du mest dina kläder ifrån? :)

Kraam <3

Svar: Tack sötis! Min favoritlåt, alltså jag har ingen speciell sådär men en riktigt grym låt är,
We found love - Rihanna. Oj, jag vet inte riktigt haha kollar inte så mycket på youtube :)
Min favorit artist, alltså jag har fortfarande inte nått speciellt lyssnar lixom på nästan all sorts musik så..
Det kan va från, HM, gina de vanliga då, sen cheep monday m.m :) Kram!

Postat av:

Är du oskuld?
Hur ofta pullar du?
Har du komplex?
Bedöm dig själv 0-10

Svar: Står lite längre upp ;)
Haha, och det vill du allt veta vaaaa.
Vad fan e det? :o
6-7 när jag orkar fixa mig annars ere vanligaste 3-4 kanske :)

Postat av:

Hur länge har du och din pojkvän vart tillsammans nu, sen vilket datum?
Hur är det att ha pojkvän?
Visste du innan att ni skulle bli tillsammans?
alltså innan när ni umgicks bara.
kram

Svar: Det är exakt 7 månader och 16 dagar idag, och vi vart tsm 12 April 2011 :)
Hur det är, SÅ JÄVLA NAJS ATT JAG KNAPPT KAN BESKRIVA DET. Nejmen alltså på riktigt det är det nästan bästa som hänt i mitt liv! Dessutom har ju jag världens bästa oxå så det e ännu bättre hihi.
Nja, nej alltså det visste jag inte för det hände massa saker och så. Visst jag drömde om att va med felix men trodde det inte skulle bli såhära! Men man får alltid drömma ju ;)

Postat av:

hur ofta haru 6???

Svar: Hur ofta, haha oj det behöver inte du veta lillavän.

Postat av: fanny

vad är du mest nöjd över med dig själv?
när ska vi träfffas? alldeles för längesen nu!
älskar dig, puss <3 
URL: http://ofinast.blogg.se/

Svar: Hmm, bra fråga är mest nöjd över mina ögon :)
JAMEN ELLERHUR, får boka någon helg babe. Älskar dig med puss!

Postat av: (anonym)

När fick du din mens?
Jag går i sexan och han nämligen inte fått den än
och det e så konstigt :( alla andra har det..

Svar: HAHA sötnos, jag fick min mens i sommarlovet till sexan har jag för mig.
Det e olika från person till person, du kommer snart få den lovar dig!

Postat av:

finns det någon som du verkligen hatar?
någon gång rökt?
vilken skola går du i?
ditt favvo ämne i skolan?
Favvo affär? :)

Svar: Yes, men det kan jag inte säga vem hehe.
Ja tyvärr, :( Står lite längre upp ↑
Kan man ha det, nemen haha jag vet inte...
Vet inte faktist, finns så många!

Postat av: tilda svedberg

HEj sötnos,
Kan du inte göra ett videoinlägg?
Vad är ditt favorit klädesmärke?
Har du någonting så som astma elr allergisk mot något? hihi puss på dig bruden!
URL: http://tildasvedberg.myshowroom.se

Svar: Hej snyggis! Nej va pinsamt haha, men om jag får till nått så kan jag ju kanske publicera nått enstaka!
Märke, vet inte riktigt bra fråga faktist!
Jag är inte allergisk mot någontin och har aldrig vart! PUSS sötnos :'
)


Postat av: Emma :)

Hur länge har du & Felix varit tillsammans? :D

Svar: Står lite längre upppp ↑


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0