börja blogga igen?

Hej allihopa! Shit sjukt längesen känns det som :d
Men har allafall fått tillbaka internet nu och tänkte att jag skulle börja blogga igen?
KUL, yes har faktist saknat det lite. Undertiden har det inte hänt så mycket har vart det gamla vanliga.
Skola och lala, skolan går dock mycket bättre än innan. Ganska stolt över mig själv :))
Jaja, kan berätta om att idag ere damlags match.
Ska åka till vallen med Felix och robina sen träffar vi förmodligen, john, samuel och becka&fanny med alla!
Kul, tyresö spelar ju mot göteborg!
Ah, får se hur det går. Ikväll kanske jag ska sova med felix vi får se.
Yep, men vi får höras senare. Kanske bloggar innan jag ska dra. Puss♥

jag hade jätte kul, jaa.

Kommentarer
Postat av: Linnéa Lindell

frågestund på bloggen, fråga vad som helst (:

http://typlindell.blogg.se/2011/october/fragestund.html#comment

2011-10-15 @ 14:15:34
URL: http://typlindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0