fotbollscup

Hejsaaaan, eller ah godmorron! Vakna vid ungefär kvart i 9.
Jag vet tidigt, men thats me jag kan typ inte sova till as sent haha.
Allafall, tänkte berätta lite om vad jag ska göra idag och vad jag gjorde igårkväll :)
Satt med felix och hans mamma och kollade på idol och hade det mys igårkväll!
Och så spelade vi lite spel och så, hihi. Sen drog jag runt 12 tiden.
Idag ska jag och robina åka till älta, felix har fotbollscup dära lite kul att kolla på.
Allafall när man inte har nått annat för sig, så vi åker med felix mamma vid 1 tiden, sen hem med buss.
Och så sover jag hos älsklingen inaaaaaaatttt :D::D:D hihi mys. Aja, ni ere dax för mig att,
käka lite frukost känner hur det bränner i min mage, så pussåhej, hörs sen.♥

-robina & jag på vallen i torsdags typ (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0