Höstlov ffs

Hej nobodys, vet jag har inte bloggat på typ 3-4 dagar men jag har inte pallat eller hunnit.
Har gjort annat viktigare lixom, allafall mår bättre än sist.
E inte sjuk, lite granna kanske har bara lite ont i halsen men inte allt likadant som innan :)
Kan berätta om de senaste dagarna. De har vart as sega, felix har kommit på mornarna
och så har vi gått t skolan tsm. Sen va jag med robina igårkväll och träffade våra älsklingar,
på vallen, de hade träning :) Ah lite andra grejer hahaha, asso jag pallar inte. Sorry
Aja, jag kommer allafall blogga mera ikväll lovar, allafall nu när det e lov!!
VI HAR FUCKING HÖSTLOV HIHIIH, halloweeeen.
Pusshej♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0