mysig dag

Hej älsklingar, sitter i min säng och har nyss sagt farväl till
min pojkvän som jag inte kommer träffa förns på söndag. Hemskt :(
Kommer sakna han, kan inte träffa han för han ska på bio imorron sen ska jag va med min faster..
Så ah, vi träffas inte. Sadface

Aja, idag har dagen vart sjukt seg. Vet inte varför men har vart as trött!
Efter skolan drog jag, älskling, samuel och robina till mig. Hade mys och kollade film.
Sen drog de vid typ 4 och så va jag och felix ensamma och kollade på en annan film :)
Yes, har inte så mycket mer att säga. Ska träffa becka och celine efter maten vi ska in till stan och chilla typ.
Så får vi se vad som händer :) Bloggar sen när jag har tid, pusss♥

-jag och robina min fina idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0