sjukling

Hej, har inte pallat blogga för jag e sjuk. Var väll lite krasslig i fredags sen igår hade jag feber.
Och stannar med det idag oxå :( Jobbar inte idag heller, fan.
Kommer förmodligen inte gå till skolan imorron heller så ni kommer väll få ganska mycket bloggning då.

Idag har jag allafall vart hemma då, älskling kom hit och vi har bara myst och kollat film.
Jätte skönt och bara va hemma och vila och inte göra nått, med världens bästa lixom.
Igårkväll va jag oxå bara hemma eftersom jag va sjuk, samuel och Robina som hit.
Sen kom felix efter han vart på bio (: Mys, så drog de vid halv 1 eller så.
Så somnade jag, as trött!

Yes det va mitt från igårkväll och dagen. BLoggar kanske mer ikv oxå :)
Puss

justnu.

min sötnos felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0