updaten e ju inte den bästa men..

Hej sötnosar, sorry för min dåliga updatering. Men har skaffat ny blogg som jag tänkt att blogga på.
Med hanna och robina nämligen men de bloggar inte dära så då tånker inte jag heller göra det.
Därför bloggar jag här ist :)

Hann aldrig berätta för er om vilken mobil jag fick, men det får ni i ett annat inlägg.
Allafall, idag var jag först i skolan. Hände väll inget speciellt helt vanlig skoldag.
Efter skolan drog jag till felix, va hos han käka lite och myste i hans säng framför tvn :)
Så drog jag vid halv sex tiden, för han skulle på nått om gymnasie grejs..
Jupp, skriver mera senare. Pussss ♥

-jag idag på vår bildlektion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0