5 månader

Sedan dag 1 har jag alltid verkligen alltid innerst inne älskat dig.
Du är en så otroligt vacker kille, jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig?
Du är mitt liv älskling. Du är som luften jag andas, utan dig dör jag.
Alla minnen med dig e alltid underbara, visst vi bråkar. Men allt löser sig ändå hela tiden.
Jag vet att du är den rätta, har fan vart kär i dig i över ett halv år nu.

Den 12/4-11 blev du och jag ett vi är så otroligt stolt och glad över det,
imorron är de 5 månader sen det & mer ska det bli. Haha ja om det ska bli mera!
Du är mitt allt och kommer förbli det resten av mitt liv, nästa kille jag kommer älska är våran son.
Felix lundkvist, du gör mitt hjärta helt. Jag ä l s k a r dig så otroligt mycket älskling.
Utan dig, inget liv PUNKT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0