denna data suger

Hej brudaaaar, visst alla e inte brudar men vi säger att alla e det nu.
Nemen haha, sitter hos felix nu han sier och e osocial med mobilen så kan lika gärna blogga då :)
Btw, förlåt för jag inte bloggat men har inte orkat och inte haft tid iomed skolan och att vi ska flytta.
Flyttar imorron, ska bli as nice. Har ju bott större delen av mitt liv där jag bor nu ju.
Yesyes, idag har jag vart i skolan och det va inte alls kul. Hade no matte första lektionerna.
Vilket e ämnena jag hatar, sen har det vart chilligare då. Hade bara 3 lektioner idag.
För kan ju inte va med på idrotten iomed att jag har ont i mitt knä fortfarande.

Jaja, ikväll over robina hos oss fett längesen! 
Ska va inne och ha mys kväll tror jag, så de nice. Och imorron ska vi upp och kolla älsklings match.
Jippjapp, men vi hörs senare. Pussss♥

göööös<3333333333 (driver med hjärtorna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0