inge internet

hej, har internet nudå för tillfället, fick låna mammas jobb data.
Sitter i nya huset då och gör ingenting, har tråkigt har idag vart med robina sen hanna och fredrika :)
Satt och chillade hära och lyssna på musik och så.
Igårkväll va jag med felix och bina, hände lite saker men inget jag tar upp.
Så drog felix hem och så kom han tillbaka senare mot kvällen då det bara va jag och han.
JUSTE, haha va och kollade felix match igår jag och robina igår vid fan 11 på morronen.
Krigade för att komma upp och kolla på den, söta va? Felix borde va glad hihi.¨
Jaja vi hörs sen kanske bloggar imorron i skolan om inte vet jag inte riktigt när vi ses :(
Men pussss♥

jag och min bror.
Mitt och robinas idag haha tjockt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0