ny duschad, härligt

hej, sitter och e ny duschad. Så jävla skönt haha fyfan mitt hår innan så jävla fettigt.
Iallafall, jag vet typ inte bloggat nått idag. Men har vart ute hela dan så det förklarar varför :)
Börja med skola, sen drog jag till älskling. Hann va dära i 10 min sen va vi tvugna att dra till vallen.
Felix hade träning, men så när vi kommer dit så är den fan inställd. Så jag robina och han drar t donken med freddy. Träffa på fredrik wallén då som coolingen heter haha. Sen gick vi tbaka t vallish och så har vi haft teori och lalala. Fyfan, orkar inte berätta allt men ah det va det då. Och nu är jag hemma :d Ska kolla film eller nått om jag orkar dock, e as tröttis men vi får se om jag hittar nån. Annars hörs vi kanske senare, eller imorron. Pussåhej♥

saknar redan sommarn, även om det kan va rkitigt jävla lök då och då haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0