SKOLAN HAR BRUNNIT NER, läs

Hej, är med hos söta emma i veckans blogg. Rösta på mig så blir jag super glad det har dock inte startat än.
Men när det väl startar länkar jag igen och ALLA röstar på mig blogg. Nemen haha :)
http://emmatrygve.blogg.se/2011/september/veckans-blogg.html#comment <--- klicka


Till dagen då: Fan vaknade vid 7 as trött, drog vid tio i åtta och mötte älskling på väg till skolan.
Så gick vi tillsammans, hade inget speciellt idag. ELLER JO brandalarmet gick,
ah asso hela skolan e ner bränd nu. Nä jag driver,
men det va övning så när det startade satt jag och spela wordfeud så vart as rädd hahaha.
Yes, efter skolan åkte jag och felix och fixa mitt bankkort på banken som jag skrivit tidigare.
Sen hem igen och sen åkte jag vidare och jobbade :) Sen har jag kollat på min träning.
OCH NU E JAG HEMMA hihi, sitter och fibblar lite med min mobil medans jag chattar med tilda, kul.
Ah men vi får höras senare, pussss♥

bild från isommras, jag och robina finaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0