TILLBAX!

Hej snyggisar, shit va längesen jag blogga käns det som.
Slutade blogga hära förut för jag började igen på alleobina med robina dårå.
Sen har det hänt en grej och vi tig bort den..
Smått tråkigt, vi hade så bra statistik och grejer menmen.
Börjar strandard då behöver ju inte direkt berätta om mig själv som i en ny blogg.
För alla vet ju vem jag e, nä driver men det märker man ju ändå haha :')
Iallafall, jag lever mitt liv exakt som innan.
Skola, träningar, mina underbara kompisar + bästa pojkvännen och familj.

Idag: Skolan, går fan på kryckor inte kul. Har fel på lederna i knät så kan inte stödja på benet :(
Smått tråkigt för hade verkligen kommit in i fotbollen och så händer det. Men det e saker man får ta ibland.
E redan skol trött men starten va grym alla lärare vi haft har bara berömt mig för allt.
Har vart delaktig och lalala. Men så det e kul (:
Efter skolan drog jag direkt till vallen, va och kolla på vår träning sen hade vi teori-snack.
Och efter det åkte vi hem, så nu sitter jag hära helt lonley i mitt rum.
Ska sova tidigt idag, är så jävla trött på dagarna för jag somnar typ halv 1-2 på kvällarna vilket inte e bra.
Men ja, nu måste jag iväg min mor ropade på mig. Så vi hörs senare :) Pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0