FILÅT

Tjenare, förlåt för dålig uppdatering men har faktist inte haft lust att blogga.
Igår som ni såg åkte vi skridskor, måste ju berätta hur det gick ju! Ganska bra faktist.
Åkte senast innan det för typ 3 år sen satt, kunde dock inte åka baklänges som jag kunde förut.
Vet inte varför har glömt hur man gör haha, yessss.
Idag har det vart skola då, ganska chill hade kort so lektion, gjorde inte så mycket där.
Sen bild, och under rasten satt vi bara och lyssnade på en tjej som snacka om paddling.
Och så slutade vi! Helt ok alltså. Imorron ska jag träffa min bebis hihi.
Inte vart med han på hela veckan så ska mysa med han en hel del och sover han hära!
VET NI VI DRAR TILL IDRE PÅ LÖRDAG MORRON DET ÄR DÄRFÖR HAN SKA SOVA HÄR!!
WOHOOO, åker dit med min famlij + älskling och sen ett par kompisar till oss.
Bestående av MALIN MIN FINA BROR, bästa alltså kommer krossa alla i skidbacken :D
Hhähääh, aja bloggar senare, känner att detta blev längre än vad jag hade förväntat mig..
PUSSHEJ♥
- Jag nyss hihi soooooooool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0