Fuuuuuck.

Godfuckingmorgon. ÅHH har råkat satt på mitt alarm på nått konstigt sätt så ja nu är jag vaken...
Kan berätta litegrann om i gårkväll iomed att jag ändå har tid och inte kan somna om.
Vi åt vid typ 7 tiden, så körde vi sommar massa pingis. Fast jag tröttnade.
Så det va bara Felix, pappa och Simon som spelade.
Aja, sen flummade jag och Felix en hel del i min säng har video, men kan tyvärr inte lägga upp,
för Felix förstör hela och gör en jävligt korkad greeeej och drar ner min tröja mitt i allt -.- menmen.
Bilder kan ni få hihi. Sedan satt vi med mina föräldrar och kollade tv.
Alltid lika mysigt! Felix gick hem sen vid typ halv 12, och så vart jag ensam :(
Yeees, nu har jag ute så mycket med att skriva. Ska t centrum med Felix senare idag.
Måste byta ett par jeans sen har jag presentkort på kicks så måste in dit och kolla oxå! Pussss
- Garva inte, haha så sjukt fula! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0