Godiiiiiis

Igårkväll kom gästerna vid 6 tiden, så åt vi och så. Sen kom älskling vid halv 8 typ.
Hann kolla på 2 första som sjöng i melodifestivalen sen vart vi desperata efter godis.
Haha så vi gick upp till aléplan och köpte det då, vad är en lördag utan godis hallå?
Aja sen hann vi kolla slutet av det och efteråt kollade vi på Johnny English.
Som Felix har whinat över sen vi såg den på bio haha! Så drog han hem vid typ halv 12.
Yes, idag ska jag träna sedan jobbar jag ikväll och efter ska jag till Felix eftersom vi har 10 månader.
Vi har lovat varann att varjegång vi har månadsgrej så måste vi va med varann :') hihi.
Jappp, bloggar senare säkert. Pusshej!
- min söta mupp och katt som han ligger över, + godiset!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0