Heyyyyyyyyy

Vet inte varför men jag är så jävla glad, och jag bara älskar allt?
MIN POJKVÄN E BÄST, MINA KOMPISAR, MIN MOBIL, MIN MAMMA, ALLT!! @£$€%&//¤%
Heheh, så slut på dampandet. Iallafall sitter ensam hemma och kollar facebook.
Va nyss med hanna, hon drog för kanske en halvtimma sen. Vi kollade på "puss in boots"
Så skön haha, sedan bara chillat. Skolan va långtråkig ovanligt haha, hade so prov oxå somsagt.
Gick sådär, va så svårt att lägga upp allt men hoppas på ett E, tycker jag förtjänar det (a)
Ikväll ska jag bara vara hemma, inget planerat. Ganska skönt ändå, kommer det nått bra på tv kanske?
Aja, inomhus blir det allafall så jävla kallt som det är ute.
Men vi hörs senare, bloggar säkert strax igen pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0