Inlägg som skulle publicerats igår.

Hej! Förlåt för sämst bloggning men blogg.se är så jävla konstig på mobilen.
Ibland funkar det ibland inte av nån anledning. As jobbigt.
Allafall har nyss vart och tränat, mysigt nu när utesäsongen börjat och det blivit som kallast...
Tidigare idag va jag med Hanna efter skolan, satt och snackade och hade det skoj hihi.
Sedan drog jag och jobbade och direkt efter hade jag träning då!
Kuldag, ÅÅÅH saknar min älskling som är sjuk :(
hoppas han blir bättre så jag får träffa han! Klarar mig inte annars juuuu.
Japp, har inte så mycket mer att dela med mig av så hörs kanske senare eller så. Pussss
(lite bilder från dagarna som varit senast)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0