Min underbara dag

HEJ ALLA, förlåt för urdålig update men jag orkar inte blogga för blir så jävla sur på blogg.se's app.
Den funkar ju förfan aldrig, skit irriterande när man suttit och skrivit fett långt, tagit bilder och så,
såba funkar det inte.. Haha åh hata!
Aja hoppas den gillar mig nu så det funkar annars kommer jag kasta iväg mobilen så, äh jag vet inte vad..
Whatever, haft underbaraste dagen idag med min baby såklart.
Det är ju allahjärtans daaaag, för dig som är otroligt efterbliven och missat det!
Iallafall vi drog t mig efter skolan, öppnade paket hihi, godiiiis fick choklad hjärtan. Så söt min älskling!
Yes sen kollade vi på tv, pratade och hade allmänt mys bara. Underbaraste pojken jag har verkligen.
Senare på kvällen jobbade jag och så, yes men nu ska jag sova! Hörs imorgon.
Om det funkar att blogga då, pussss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0