things i LOVE


Min sötnos, kalle! Alltid lika mysigt när han kommer på kvällarna då man är ensam.
Och lägger sig vid en och vill att man ska klappa på honom min andra pojkvän om man säger så. Hihi.
Finns alltid när man behöver han :')

MAT, speciellt sånhär onyttig (a) hähä vad mer behöver jag säga? HEJ FETTÒ

Att sova, det älskar väll ändå alla. Speciellt om man har en stor och mjuk säng!

MIN IPHONE, MIN BABY, MITT LIV, DEN HAR ALLT.

SÅKLART JAG INTE MISSAR MIG ÄLSKLING, älskar han mer än allt. Mitt hjärta, min andra halva♥

Sist, men verkligen inte minst mina überfina vänner. Som alltid finns för en,
och som man kan skratta och han kul med! (fin paint bild) Men har ju inte bild på alla kompisar samtidigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0