Min födelsedaaag

Tjenareee, har inte orkat eller haft tid att blogga!
Fyllde ju somsagt år i lördags, hade det sjukt kul. Älskar mina kompisar mest + pojkvän!
Började med att jag fikade och så hade det mys med släkten.
Sedan när de dragit hem så kanske 2 tim efter eller nått så knackar robina, samuel och älskling på.
De tog mig till kinaresturangen och vi hade det så sjukt mysigt.
Åt as god mat och hade det trevligt med de bästa, hur najs är inte det?!
Sen tog de mig hem och hemma väntade hanna, rebecka, fanny, kembel och william på oss.
Så drog mamma och pappa och vi typ fikade haha, käkade tårta och så.
Sen lite senare kom malin, och grabbarna tillbaka efter de vart och lämnat nå nycklar till nån.
Och så strax efter kom michan. Alltså va vi 12 st totalt,
Jag, robina, hanna, rebecka, fanny, michelle, malin, felix, samuel, josef, william och kembel!
Och vi dansade, snackade, och hade det as kul! Efter alla dragit sov min älskling kvar, och vi hade det bäst!
Hihi, ja det va allt. Har bilderna på pappas systemkamra så lägger upp de möjligtvis imorron.
Orkar inte krongla med den nu, men lite andra bilder kan ni få sålänge. Puss♥

felix och william, så coolaa

Jag och kembel, hahahah

Michelle och becka, haha sötaaaaa!

dansaaaaa

och en asful bild på mig och felix, hahaha

felix, william, josef i bakgrunden och calle

Malin, hanna och robina!

Haha sämst kvalitet, men det va så mörkt. Jag william och kembel.

fanny och felix, HAHHAHA förlåt älskling men du va så söööt på denhära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0