sux, mobilbloggat

Tjosan, ja jag vet jag har inte bloggat.
Detta är inte riktigt min grej, men jag har sagt att jag bloggar när jag bloggar okeeeej :)
AH bra. Hade 9 månader med min älskling i torsdags, hade mys med honom och
så åt vi pankisar med hans mamma till middag. Bästa dan på veckan hihi.
Igår drog vi till mig efter skolan, kollade klart på 'real steel' grym film, rekommenderas starkt.
Sen vid 5 tiden jobbade jag och kollade på 'Hamilton' gratis bio som man har ju iomed att jag jobbar där hihi.
På kvällen va jag oxå bara hemma och tog det lugnt.
Idag så har dagen vart sjukt slapp, har jobbat först och sen har jag bara vart hemma.
Har kollat tv och just nu sitter jag och kollar på Norska paradise! Grymt.
Kvällen spenderas med min mor och min lillebror, ska kolla film och mysa. Skriver senare puss

- jag och felix, 9 månadeeeeeeer

- Jag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0