från hjärtat

Min kärlek till dig är obeskrivlig, men ska försöka så gott jag kan.
Vi har haft våra stunder då vi möjligtvis hatat varann, vi har haft stunderna då man bara vill sjunka under marken. 
Vi har tjaffsat, vi har bråkat, men ändå har allt alltid löst sig.
Det är en sak som känns bra med oss, att det går att prata igenom och att det sen löser sig,
vi ger aldrig upp helt enkelt. De stunder jag mått som sämst, har jag alltid gått till dig och pratat om det.
Jag ser ingen mening med att hålla något hemligt för dig, för en pojkvän bör man kunna säga allt till.
Du är en sån underbar människa, och jag kan lita på dig upp till 110%.
Sedan ett år tillbaka nu, och jag älskar dig fortfarande sådär töntigt mycket.
Jag mår bra av att se dig bara, jag mår bra av att höra ditt namn.
Du är en såndär perfekt kille som jag verkligen önskade innan jag träffade dig.
När jag är med dig skäms jag aldrig över något, och jag kan vara öppen med ALLT.
I din famn mår jag alltid som bäst oxå, att få känna din lukt och vara så nära dig.
De kvällar du krigat för att få träffa mig om du inte fått det, känslan att höra från dig att du saknar mig.
När du kallar mig vacker, fast jag ser ut som stryk utan smink och ofixat hår.
Du är min värld & jag vill aldrig förlora dig, du är bäst och jag älskar dig mest. Min pojkvän!





Kommentarer
Postat av: Erica Vansölin

Vad sööööta ni är, vill också ha ett sånt förhållande som ni har! Glad för eran skull! <3

2012-01-27 @ 13:53:44
URL: http://nattstad.se/evansolin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0