loveeeeet

Hej fina människor, äntligen tillbaka huh? Nej men haha.
TÄnkte blogga om mitt lov, har ju somsagt spelat mycket fotboll.
Spelade st cupen, och kom trea! Skit bra, men det vet ni ju redan.
Sen spelade vi oxå SM, gick ju oxå ändå as bra, vi har utvecklats så mycket.
Har fått nya tränare ju, vilken plats vi kom på i sm vet jag inte. Men gick vidare till slutspelsgruppen!


Min nyårsafton va så jääävla mysig och rolig
, drog till Felix vid 5-6.
Väntade in alla deras gäster, satte oss och åt jätte god mat, spelade fotbolls spel.
Och hade det jätte trevligt, lyckat! Sen runt 23-23.30 så gick vi till mig.
Smällde såklart raketer på tolvslaget, och Robina & Samuel kom till oss.
Fick världens bästa nyårskyss av min fina pojkvän!
Sen va vi inne hela kvällen och va med alla packade föräldrar och hade det kul!



Sedan har jag vart på bio med världens bästa tjejer, vi kollade på "new years eve".
As bra film, rekomenderas!!

Jaa, vet inte riktigt mer vad jag ska ta upp, lovet har vart bäst! Pusshej♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0