Weey

Tjenixen! As trött, sorry för jag inte bloggat tidigare, det funkade inte då.
Svär, jag skulle blogga på bussen, men så funkade det inte av någon konstig anledning :(
Iallafall, första skoldagen avklarad efter lovet, HATA.
Va så jävla trött och vi har såklart fått SO läxa, det ämnet jag är keffast i. fuck.
Yes, sen efterskolan gick jag hem och myste med min älskling, vi satt och kollade på paradise.
Och åt choklad hihi! Sen vid sex tiden drog jag på träning, sprang 3 kilometer.
+ fysträning inomhus, hur kul? NEJ, inte min grej.
Och nu har jag duschat och så, och myser i min säng framför datan.
Ska strax sova, börjar bli trätt iomed att jag vakna så tidigt idag, VAKNADE INNAN MITT LARM?!
As cp, och jag vaknade inte av något eller så utan jag vaknade av mig själv.
Lixom jag somnade vid halv 2 inatt haha. Jaja, ska avsluta detta inlägg nuuu.
Så hörs senare, pusshej♥

jag & becka bästavän idaaaag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0