börja blogga?

TJAAA, fan va jag fick sug av att blogga helt random.
Shit fett längesen, ska försöka börja igen nu, eller vad tycker ni? Vet, jag försvann sist.
Helt plötsligt, men jag orkade inte blogga när vi va och åkte skidor,
hade det så mysigt och kul hela tiden då minns jag. Så ah, hade annat för mig helt enkelt.
Sen när jag kom hem, skolan börja och lala, och så kände jag inte heller att jag hade sug av det.
Så slutade, utan att säga något. Sen har det hänt ganska mycket grejer, stora grejer.
Som har förändrat mig och mitt liv och mycket annat, är fortfarande jätte ledsen över allt.
Såklart det har bara gått 2 månader, känner ibland att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen längre.
Utan honom, skulle jag inte kunna leva sa jag ju, han sa detsamma ellerhur? yes, life is hard I think.
bloggar snart igen, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0