Så nu e jag hemma

- HEJ ALLA
Så nu e jag hemma, fan va skönt. Funka inte alls att blogga, hela blogg.se fucka sönder.
Iallafa, hade det jätte trevligt hanna va med mig ju. hihi
Först när vi kom dit va ju klockan ganska mycket, så vi satt bara på berget och snackade och så.
Sen la vi oss vid kanske halv 1 eller så.
På midsommarafton vaknade vi vid 11 kanske, käkade och så.
Sedan dansade runt stången, haha jag och hanna va de ända barnen som va coola nivet
och dansade med alla gamla och vuxna! Så jävla kul ju.
Sen mot kvällen satt vi på berget, sjön och hade det jätte mysigt. Spelade kort osv.
På lördagen regnade det halva dan typ, satt inn i båten och hade det skit tråkigt.
Och imorse vaknade vi vid halv 11 typ, käkade frukost och ville dra direkt.
Men det blev efter lunch ist, så satt och spelade lite mer spel och kort och så. Haha
Yes, men jag har haft det bra! Med familjen och kompisar blir allt toppeeeeeen.

våran midsommarstång i bakgrunden hahah, kunde inte göra någon så fick bli så






Hanna spöa mig i finns i sjön ahahah

Hanna idag nu när vi kom hem, haha. Puss vi hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0