Så jävla keff

Så nu jävlar, men det funkar ju inte och blogga om det händer massa saker ehla tiden.
Dåliga saker alltså, yes hände massa förra veckan. Pallade inte blogga för jag mådde dåligt.
Sedan vände allt, jag mår mycket bättre nu! Har bara inte haft tid osv.

Iallafall, kan berätta från igår. Träffade Fanny och becka på alé, satt bara och snackade.
Mysigt faktist! Träffade john och lucas oxå hälsade på de och prata med de en snabbis.
Sen vid halv 12, 12 drog vi till fanny så sov jag där. Vi kollade 2 filmer och somnade sen :)
Idag, vaknade vi vid halv 11 kanske. Gick upp käkade och så. Mötte upp michelle och becca på alé.
Fanny fick lite kläder av michelle som va hennes typ. Sen åkte jag hem, och så vidare till becka.
Vi gick till skrubba och va med John och Lucas, de badade och jag titta på.
Haha hade badat om jag inte va förkyld! ehhhehe.

Åkte vidare lite senare och träffade massa på vallen, och kollade på p97 när de spelade.
Sådär kul, matchen va fett seg när vi kollade. Drog i andra halvlek typ, åkte hem och åt.
Sen träffade jag mupparna på aléplan, wilma, sandra, enigma, moa, robina och sam :)
OCH NU E JAG HEMMA, ursäkta detta väldigt långa inlägg. inte okej men orkar inte skriva 2 st.
vi hörs senare hörni, pussss

idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0