fånga dagen

Hej allt fint folk, jag vet jag har inte bloggat men vafan ibland glömmer man och ibland pallar man inte bara och vissa dagar fuckar blogg.se på mobilen sönder så då funkar det inte heller.
Iallafall mår jag väl helt ok, bortsett från att min rygg har börjat krångla igen. Hade ju en muskel inflammation osv förut och nu känns det som den håller på att sakta komma tillbaka. Rätt jobbigt för jag rör mig som en stel kärring. Aja idag har jag iallafall varit i min kära skola, skulle haft redovisning men jag och Denise va ju så dåligt förberedda så vi ska göra det nästa vecka istället! Känns skönt eftersom vi får betyg på det. Efter skolan gick jag och Moa till mig, bror som hon är fixade hon hamburgare till mig hade inte ätit ett piss innan idag för skolmaten e så vidrig. Så åt lite och sedan pluggade jag och så drog vi sen ut. Och så gick vi hem efter en stund för att det regnade. Så nu är jag bara hemma ligger i sängen och väntar på mat.lol Ska verkligen försöka ta tag i detta nu, felåt igen. Vi hörs senare puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0