bittert

Hejsan, sitter och funderar på vad jag ska ha på mig imorron i skolan.
Det e ett problem jag har, känns ju lixom alltid som man inte har några kläder, bara samma hela tiden.
Använder lixom bara 3 par jeans, kul, nej, sen ett fåtal tröjor som man tröttnar på tillslut.
Vilket jag har gjort nu. Och så när man ska shopparå, så hittar man inget.
Sen OM så ere något en kompis har så kan man inte köpa det för det e likadant eller något liknande.
Galet, får smådamp på morgonen oxå när man e så sjukt trött. Bara jag som har det problemet eller? 
Wtf, vilket random inlägg. Men iallafall, så ere. Vi sätter slutpunkt nudå, så hörs vi imorron. Pussgodnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0