im so sorry

Hejhej, ursäkta min oerhört dåliga bloggning. Men jag har somsagt varit i någon slags deppmodefas. 
Vet inte ens varför jag varit deprimerad, haha psm kanske? Värsta humörsvägningarna iaf.
Haha aja.
 
Idag har jag varit i skolan då, har haft so prov vilket inte alls gick bra.
Har inte förstått ett piss av vad vi jobbat med. Har varit på 2 lektioner om det, av 3 då.
Så jag är inte den ända som klagat, har inte haft tiden att få veta exakt om vad vi gjort osv.
Sedan efter skolan drog jag med Fredrika till Haninge centrum, hon växlade pengar snabbt.
Sen åkte vi till donken, heheh skitfeta, åt där och gick vidare sen till vallen där vi kollade på killarnas träning en stund.
Träffade Ludvig sen en snabbis oxå, och åkte sen vid 7 tiden hem till mig, åt och så, och sen gick vi ut och drog till Ale.
Och så har jag varit där hela kvällen, kom hem för kanske en halvtimma sen. Yes så ere.
Strax ska jag gå och duscha sen ska jag kolla på en film hade jag tänkt i min ensamhet.
Aja vi hörs, bloggar nog innan jag går och lägger mig. puss 
 

söt i skolan. haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0