it's the way we see the world

Hej igen! Fan vilken gay början. Haha whatever, vad gör ni? :)
Kom själv nyss in, eller ah, nyss och nyss har hunnit käka. Va som sagt ute med fredrika och denise.
Träffade sen Ludde, anu och viktor, satt med de ett tag på alé och snackade bara typ.
Sen drog jag hem! Känner hur jävla rå jag e på att blogga haha, iallafall. 
Idag har jag varit i skolan då, haft skolfoto kändes inte bra, hatar allt det där när man ska stå med rak rygg osvosv.
Kan man inte bara få stå som man vill va? sen när man ska sitta, "ha huvet så, så och sitt såhär blablabla" åh
Haha, efterskolan gick jag bara hem då jag fick min snilleblixt och ville blogga haha. 
JAPP, men jag ska iväg och borsta tänderna mina, så vi hörs imorron tycker jag.
 Pussgodnatt!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0