Lite om mig ifall ni inte visste lixom

Är du singel?
Ja.

Är du oskuld?
Nej

Har du kysst någon?
Yes.

Är du kär?
Nej.

Vem strulade du med senast?
Minns inte


Har du några syskon?
Happ

Om du nu har syskon hur många har du?
Ett.

Har dina föräldrar separerats?
Nej.

Har du bonus syskon?
Nope

Har dina föräldrar någonsin slått dig?
Aldrig

Har du många vänner?
Jag e nöjd


Har du någon gång blivit sviken?
Yes


När grät du senast?
Minns jag inte


Vem gör dig gladast på hela jorden?
Alla mina fina vänner


Beskriv 5 saker hos din drömkilles utseénde.
Saftig röv
Fina läppar
Större än mig
brunett
Lite mörkhyad


Tycker du själv om ditt utseénde?
Arå ibland


Har du bra självförtroende?
Hyfsat


Vad gör dig sur/ irriterad?
Skolan, och människor som klagar på allt.

Vill du ha barn när du blir stor?
Vet inte riktigt, ja.

Hur många barn vill du ha?
3 högst

Vad tänker du på just nu?
Vafan jag ska svara haha

Vad har du gjort idag?
Vaknat, ätit godis, bloggar

Vem älskar du mest?
Familj, vänner


Skriv hela ditt namn.
Alicia Ida storfeldt

Hur många killar har du haft?
En.


Vilken är din naturliga hårfärg?
Blond

När fyller du år?
21 januari

Hur många har du i din släkt?
Ingenaning, pallar inte räkna

Går de bra i skolan?
Går åt helvette

Och om de inte gör de beskriv varför.
Svårt att koncentrera mig, det e svårt osv

Hur mår du just nu?
Helt ok

Vad vill du bli när du blir stor?
Har inte en jävla aning och så ska jag snart välja linje lixom..

Gillar du eran skolmat?
Nej usch

Svarade du ärligt på alla frågor?
Yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0