få långt hår!

Mitt hår har alltid varit sjukt jävla slitet, klippte det jätte sällan förut, för jag alltid ville ha långt osv och att jag aldrig ville klippa mig för de alltid tog så mycket då eftersom man ska få bort det slitna. Vet ni, det e faktiskt mycket bättre att klippa sig ofta, ni vet när mamma alltid säger att det växer snabbare om man klipper sig ofta. Jag har börjat klippa mig varje eller varannan månad, och mitt hår har blivit mycket friskare och finare i topparna, plus att det har växt sjukt snabbt och jätte mycket, ett tips till er alla som vill ha långt hår. För när ni låter det växa och låter det bli slitet måste man ju klippa bort så mycket. Just sayin' klipp er mera!
Bild från sist när jag klippte mig, dock väldigt dålig bild men ni ser det lönar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0