smile

Erica Vansölin () om från hjärtat:
Vad sööööta ni är, vill också ha ett sånt förhållande som ni har! Glad för eran skull! <3
Svar: Det kommer ju så småning om :) Va gullig du ääääär! ♥


Åh att gå in på sin blogg en keff morron som denna och se en sån här kommentar är ju bara för underbart!
Nu vart jag på bra humör, tack Erica!
Iallafall, igår hade jag ju cup. Gick sådär men vi gick vidare så det va ju ändå bra.
Kom hem vid 10 nånting och va helt slut. Stod i duschen as länge haha. Så jävla skönt.
Sen gick jag och la mig vid typ 10 och låg med min mobil ett tag.
Yes, idag händer absolut ingenting. Ska va hemma och ha det tråk.
Och så ikväll blir det antagligen mys med min familj. Yes, men ska til tvn nu.
VI HÖRS SENARE, pusssssss♥

- Söta samuel från igår, hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0